Home » , , , , » Text Till En Gång Jag Seglar I Hamn

Text Till En Gång Jag Seglar I Hamn

Posted by Bra Videor on Saturday, February 18, 2023


Text Till En Gång Jag Seglar I Hamn. Vandrar vi två hand i hand. Web en gång jag seglar i hamn.

En gång jag seglar i hamn song and lyrics by Stig Olin, Rolf Lindblom
En gång jag seglar i hamn song and lyrics by Stig Olin, Rolf Lindblom from open.spotify.com

Web en gång jag seglar i hamn, en gång är du i min famn, en gång berättas, min vän, sagan om dem. En gång berättas, min vän. Liten blir stor, drömmer och tror, / kommer du snart till mej?


BUY NOW ON AMAZON BELOW:

USA | UK | GERMANY | SPAIN | FRANCE | ITALY | CANADA | BELGIUM | SWEDEN | POLAND | NETHERLANDS | AUSTRALIA | SAUDI ARABIA | SINGAPORE


Web En Gång Jag Seglar I Hamn.


Web chords for en gång jag seglar i hamn.: Web oh, en gång jag seglar i hamn, en gång är du i min famn, en gång berättas, min vän, sagan om dem. Web för den mig hem till dig.

Web Oh, En Gång Jag Seglar I Hamn En Gång Är Du I Min Famn En Gång Berättas, Min Vän Sagan Om Dem Som Kommer Igen.


[verse] g blå gröna svall, tång och korall d7 lurar inunder mig. Web alice babs (hildur alice nilson) текст на „en gång jag seglar i hamn“: En gång berättas, min vän.

Liten Blir Stor, Drömmer Och Tror, / Kommer Du Snart Till Mej?


Sagan om den som kommer igen. Oh, en gång jag seglar i hamn, en gång är du i min famn, en gång berättas, min vän, sagan om dem, som kommer igen. Web en gång jag seglar i hamn, en gång är du i min famn, en gång berättas, min vän, sagan om dem.

En Gång Är Du I Min Famn.


En gång berättas, min vän, s agan om dem som ko mmer i gen. Web en gång jag seglar i hamn. Web en gång jag seglar i hamn.

Includes Transpose, Capo Hints, Changing.


Web am g e7 en gång, min älskling, am d7 g d7 kommer jag hem till dig. Web oh, once i sail into the harbour, once you're in my arms, once a story will be told, my friend, the story about those. En gång i drömmarnas land, vandrar vi två hand i hand, en.


Thanks for reading & sharing Bra Videor

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

Cari Blog Ini

Popular Posts

Powered by Blogger.